Archiwum bloga

piątek, 26 sierpnia 2016

Oj wakacje to dobry czas, nawet jeżeli pogoda nie dopisze. Czas żeby zatrzymać się na chwile w całym tym biegu i pomyśleć o swoich celach, pragnieniach, priorytetach. Chwila żeby trochę ułożyć kilka spraw, naprawić coś.
Podróże kształcą. W podróży lubię wsłuchać się w muzykę i nie myśleć o niczym. Lubię się wyciszyć i gapić się przez kilka godzin w okno.
Z wielkiej podróży przywiozłam kilka zdjęć ;)









































































































































































Gdańsk to piękne miasto


 
ooooo i polecam z całego serca baklawę, najlepszy słodycz świata <3

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. Zgadzam się, podróże kształcą :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, a Gdańsk uwielbiam! :) byłam tam w zeszłym roku i miasto mnie oczarowało!

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    Youtube-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Chciałam w tym roku jechać do Gdańska ale niestety nie wyszło.
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy tego nie jadłam :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w Gdańsku :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia1 :D
    paulla-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. elizabeth@mail.postmanllc.net

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdańsk to piękne miasto, zdjęcia również są piękne ;)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do działania
Każda rada jest motywacją do ulepszania :)
Staram się zaglądać na każdego bloga więc dodawajcie linki :)
a te które zaciekawią mnie chętnie obserwuje