Archiwum bloga

wtorek, 30 stycznia 2018

Podróżowałam

W tym roku przeżyję dwudziestą jesień.
Całe szczęście jako młoda dziewiętnastolatka zdążyłam jeszcze wyjechać na chwile. Mieszkając na mazurach wakacje spędza się nad jeziorem- pływając, zimę spędza się (tu zaskoczenie) nad jeziorem- jeżdżąc na łyżwach. Nie żebym narzekała, po prostu to sprawiało że mało jeździłam a już na pewno nie za granice. Dlatego wyjazd do mojego brata, który mieszka w Irlandii, był dla mnie bajeczny. 
Dzisiaj oprowadzę was po Limerick.







Urocze miasteczko 




10 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjęcia :)
    nkarolainn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, urocze, klimatyczne miasteczko! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh jakie piękne miejsca :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdjęcia, niezapomniane widoki :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tam pięknie!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia, czuć ten klimat ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam podróże, piękne zdjęcia :)
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! To musiało być cudowne miejsce. Również w tym roku kończę 20 lat i staram się delektować każdą chwilą "młodości". Wcześniej, tak samo jak Ty, zbyt dużo nie podróżowałam i teraz staram się to nadrobić.

    Zapraszam do mnie 💖

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow przepięknie tam jest! Chciałabym kiedyś odwiedzić ten kraj. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją do działania
Każda rada jest motywacją do ulepszania :)
Staram się zaglądać na każdego bloga więc dodawajcie linki :)
a te które zaciekawią mnie chętnie obserwuje